Nieuws  ·  13 februariSchiphol: de reis van inspiratie tot conversie

Met Schiphol Media bereik je miljoenen Nederlandse en buitenlandse reizigers, zelfs al voordat ze op de luchthaven aankomen.

Chanel Campagne Schiphol

Schiphol is niet de gemiddelde luchthaven. ‘Welke andere airport heeft een vestiging van het Rijksmuseum waar je kunt binnenwandelen? We willen een uniek verhaal vertellen’, zegt Maarten van Maaren. Hij verruilde in 2020 mediaorganisatie RTL voor de aantrekkingskracht van Schiphol Media, dat verantwoordelijk is voor alle advertentieruimte van Amsterdam Airport Schiphol, Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport. 

Van Maaren werkte bijna tien jaar bij RTL, onder meer als head of brand partnerships en manager content & media strategy. Wat brengt hij mee vanuit de mediawereld? ‘Bij RTL zagen we de versnippering in het landschap – mensen kijken steeds minder televisie. Als reactie hierop zijn we online hard gaan groeien. Zolang iemand content op het platform van RTL consumeerde, beschouwden we dat als kijktijd voor RTL. Of ze nu op de RTL-nieuwssite of op onze gerelateerde platforms als Buienradar en YouTube actief waren; het telde allemaal op bij de totale RTL-Kijktijd.’ 

Neem contact op met een van onze Accountmanagers voor advies

Volg Schiphol Media

Blijf op de hoogte voor het laatste nieuws, inspiratie cases en ontwikkelingen.