Campagne Versace

Versace Campagne

Gouden Versace pop-up was een echte eye-catcher

In november 2023 schitterde Versace met een gouden pop-up, die een combinatie was van stijlvolle kerst en zomer chic. De pop-up stond in Lounge 2, onze meest luxueuze Lounge, waar zowel aankomende als vertrekkende passagiers, die intercontinentaal reizen, bereikt worden.

Campagne Versace

De campagne

Gianni Versace S.r.l., opgericht in 1978 in Milaan, is een van de toonaangevende internationale modeontwerphuizen en een symbool van Italiaanse luxe wereldwijd. De brillencollectie, sinds 2003 onder licentie, wordt gekenmerkt door hoogwaardige materialen en een herkenbaar design. Versace Eyewear combineert eigentijdse vormen met onderscheidende merkcodes.

Om de naamsbekendheid en zichtbaarheid van het merk te vergroten en Kappé te ondersteunen bij de verkoop op Amsterdam Airport Schiphol, was het idee om een ​​gebied met hoge zichtbaarheid te creëren waar de nieuwe collectie en de merkwaarden in korte tijd aan een grote groep mensen konden worden getoond. Met de combinatie van een pop-up en zichtbaarheid op de luchthaven via ons shopping netwerk en grote lightboxes, is dit precies wat werd bereikt.

Het succes

Uiteindelijk kregen we veel goede reacties van de medewerkers van Kappé. De pop-up was goed zichtbaar en aantrekkelijk voor passagiers. Er was veel interactie, het merk werd gezien en de sales doelstelling werd behaald, wat resulteerde in extra inkomsten uit de pop-up store.  

Om specifieker te zijn, er werden 185 Versace zonnebrillen verkocht bij de pop-up locatie in een maand, een mooi resultaat. Bovendien zagen meer dan 2 miljoen passagiers de pop-up en kregen we veel positieve reacties van passagiers die enthousiast naar deze Versace eyecatcher kwamen

Neem contact op met een van onze Accountmanagers voor advies

Volg Schiphol Media

Blijf op de hoogte voor het laatste nieuws, inspiratie cases en ontwikkelingen.