Heb je vragen over de Schipholpas? Bij het Badge Center verzamelen we de antwoorden op veelgestelde vragen, hopelijk ben je daarmee geholpen.
Wanneer je een afspraak maakt voor het ophalen van je Schipholpas ontvang je een bevestigingsmail met alle benodigde informatie voor je bezoek aan het Badge Center. Indien je de afspraak toch wilt annuleren of wijzigen kan dit via de link die in de bevestigingsmail vermeld staat.
Lukt dit niet, neem dan contact op met het Badge Center via telefoonnummer 020-6012626 of per mail via Badgecenter@schiphol.nl.
Er zijn verschillende redenen waarom je niet kunt inloggen in eVesta:
Je verificatieproces is niet goed verlopen Log je als handtekeninggemachtigde voor het eerst in bij eVesta? Dan moet je een verificatieproces doorlopen. Om daadwerkelijk aanvragen te kunnen indienen, moet je gebruikmaken van eVesta.
eVesta wordt niet ondersteund door je webbrowser. Wij adviseren je gebruik te maken van Mozilla Firefox.
Je hebt geen responsecode ontvangen. Verlaat de webpagina, sluit de webpagina af, herstart je telefoon en computer. Vaak is dit voldoende en ontvang je weer een responsecode. Niet ontvangen van een responscode kan ook komen door een storing bij je eigen provider.
Met een Quick Reference Card wordt je stap voor stap verder geholpen bij het aanvragen van een pas.
Hieronder vind je alle afwijsredenen en vervolgstappen:
Ondertekening werkgever
Aanvraag geannuleerd
Neem voor meer informatie contact op met de handtekeninggemachtigde van je werkgever.
Ondertekening opdrachtgever
Formulier niet juist ingevuld
Neem voor meer informatie contact op met de handtekeninggemachtigde van je opdrachtgever.
Ondertekening opdrachtnemer
Aanvraag geannuleerd
Neem voor meer informatie contact op met de handtekeninggemachtigde van je opdrachtnemer.
Identiteitscontrole door Receptie BC
Persoonsgegevens (achternaam)
Persoonsgegevens (geboortedatum)
Persoonsgegevens (geboorteland)
Persoonsgegevens (geslacht)
Persoonsgegevens (initialen)
Persoonsgegevens (nationaliteit
Persoonsgegevens (voorvoegsels)
Persoonsgegevens komen niet overeen
In bovenstaande gevallen is de aanvraag afgewezen omdat één of meerdere persoonsgegevens niet exact overeenkomen met het identiteitsbewijs. Of omdat ze niet op de juiste regels zijn ingevuld in eVesta.
Vraag dit na bij je werkgever. Webportal eVesta bepaalt of je als pashouder moet langskomen bij het Badge Center. De werkgever ontvangt een mail over de aanvraag. Als die de status 'Bezoek BC' heeft, moet je langskomen voor een nieuwe pas.
We doen er alles aan om jouw privacy te waarborgen. Al je gegevens worden vertrouwelijk behandeld volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In ons privacystatement kan je meer lezen over de persoonsgegevens die we verwerken voor je Schipholpas.