Restitutie formulier: Dubbele parkeerkosten terugvragen

Zijn er twee keer volledige parkeerkosten in rekening gebracht, bijvoorbeeld doordat je online een parkeerplaats hebt gereserveerd en vervolgens bij de slagboom alsnog een kaartje hebt getrokken of met creditcard hebt betaald? Dan bestaat er een kans dat je dit bedrag kunt terugkrijgen.

Persoonlijke informatie

Parkeerinformatie

Heb je een parkeerreservering gemaakt?

Het reserveringsnummer vind je in de bevestigingsmail en bestaat uit 6 karakters (letters en/of cijfers).

Op welke parkeerplek stond je geparkeerd?

Wat heb je betaald?

Wat is er gebeurd waardoor je twee keer hebt betaald?

Upload bewijs van betaling

Heb je een parkeerreservering gemaakt? Upload hieronder een kopie van je parkeerbonnetje en je creditcardtransactie/bankafschrift van de tweede betaling.

Heb je geen parkeerreservering gemaakt van te voren? Upload dan een kopie van het parkeerbonnetje en je creditcardtransactie/bankafschrift van beide betalingen.

Upload het bewijs als PDF- of JPG-bestand en zorg ervoor dat het niet groter is dan 1 MB.

Terugbetaling

Nadat we je gegevens hebben ontvangen, laten we je binnen zeven werkdagen weten of je in aanmerking komt voor restitutie. Heb je nog vragen? Bel 0900 0141. Onze klantenservice helpt je graag.

Let op. Alles wat je typt in dit open tekstveld wordt verwerkt door Schiphol, inclusief (bijzondere of gevoelige) persoonsgegevens. Deel alleen gegevens die noodzakelijk zijn om te delen met Schiphol.