Mijn Schiphol: Wat is Mijn Schiphol?
Ontdek het gemak van je eigen online stukje Schiphol. Bewaar gegevens zoals je kenteken en oprijdmethode voor een vliegende start van elke reis.
Ook je eigen stukje Schiphol?
Reserveer een parkeerplek en vink aan dat je een Mijn Schiphol account wilt. Je ontvangt een e-mail om je account te activeren.
Vliegensvlug reserveren en parkeren
Je hoeft je gegevens en kenteken niet steeds opnieuw in te vullen als je een parkeerplek reserveert. Ook onthouden we je voorkeuren, zodat je snel door kunt.
Meer voor Privium leden
Privium lid? Ontdek nog meer Mijn Schiphol voordelen. Reserveer je Privium Plus parkeerplek en beheer je lidmaatschap en gegevens. Natuurlijk kun je ook je Privium facturen betalen en downloaden.
Veelgestelde vragen
Hoe maak ik een Mijn Schiphol account aan?
Een Mijn Schiphol account zit altijd gekoppeld aan een parkeer reservering of een Privium lidmaatschap.
- Mijn Schiphol account aanmaken via Parkeren: reserveer een parkeerplek bij ons en vink aan dat je een Mijn Schiphol account wilt. Klik op de link in je emailbevestiging om je Mijn Schiphol account te activeren.
- Mijn Schiphol account aanmaken via Privium: schrijf je in voor een Privium lidmaatschap. Klik op de link in de emailbevestiging om je Mijn Schiphol account te activeren.
Ik wil een Privium factuur betalen maar kan niet inloggen
Als u niet kunt inloggen kan het zijn dat het Mijn Schiphol account wat aan uw Privium account gekoppeld zit nog niet is geactiveerd. Klik om te beginnen hier en ga naar ‘Nieuw wachtwoord kiezen’. Vul daar het e-mailadres in dat u voor uw Privium lidmaatschap gebruikt. U ontvangt dan zo snel mogelijk een e-mail met een linkje om een wachtwoord te zetten en uw account te activeren.
Heeft u na enige tijd nog geen email ontvangen? Neem dan contact met ons op via +31206014222 of privium@schiphol.nl en we helpen u het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Waarom kan ik niet inloggen bij Mijn Schiphol?
Als je niet kunt inloggen, klik dan hier en ga naar ‘Je wachtwoord vergeten?’. Vul daar je e-mailadres in. Dan ontvang je zo snel mogelijk een e-mail met een linkje om je wachtwoord te resetten.
Ben je Privium lid? Vul het e-mailadres in dat je ook gebruikt voor je Privium lidmaatschap.
Hoe word ik Privium lid?
Vlieg je regelmatig vanaf Schiphol? Schrijf je in voor Privium Plus of Privium Basic. Als je het inschrijfformulier hebt ingevuld, ontvang je een e-mail met verdere instructies.
Ik ontvang geen link om mijn wachtwoord te resetten
Probeer het hier nog eens en ga naar ‘Je wachtwoord vergeten?’. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Mail een reset link’. Als je Privium lid bent, vul dan het e-mailadres in dat je gebruikt voor Privium.
Nog steeds geen mailtje ontvangen om je wachtwoord te resetten? We helpen je graag verder via 020 601 42 22.
Hoe wijzig ik mijn parkeergegevens?
Wil je de gegevens van je parkeerreservering aanpassen? Ga in Mijn Schiphol naar Parkeren en klik op ’Wijzig reservering’.
Heb je een nieuw kenteken, of wil je dat we andere gegevens onthouden voor de volgende keer? Maak dan een nieuwe reservering, zodat we je parkeergegevens kunnen updaten.