Chinees Nieuwjaar: Union Pay op Schiphol
UnionPay wilde alle Chinese reizigers op Schiphol een feestelijk Chinees Nieuwjaar bieden. De resultaten waren spectaculair!
![](https://images.ctfassets.net/biom0eqyyi6b/61FNtRt95eKomgWgKucK2W/bcdda784641384542c32af3b3c4add89/unionpay_case_header.jpg)
Alles uit de kast qua advertenties
De Chinese doelgroep werd optimaal bereikt via mobile promotions, de promo trolley, digital duty free networks in lounge 2 en 3 en een speciale brochure met elf uitgelichte artikelen.
![](https://images.ctfassets.net/biom0eqyyi6b/1yD9E5hjkgWwQyGYqGkKKI/9fa0e6f6fbfe04ff27bfdd0644553416/case_unionpay_map.png)
Verkoopcijfers door het dak
De Chinese reizigers waren helemaal weg van de nieuwjaarscampagne. Ten opzichte van dezelfde periode in 2016 verbeterden de salescijfers met 46% en stegen de gemiddelde uitgaven per reiziger met wel 15%. De totale transactie-omzet van UnionPay op Schiphol was 177% hoger. Als klap op de vuurpijl werd er een erg bijzondere deal gesloten. Eén Chinese reiziger kocht tien flessen van een exclusief whiskymerk, ter waarde van € 250.000,-!
![](https://images.ctfassets.net/biom0eqyyi6b/5hphXEOxyoiyO0AAYagkWu/52384de0bcf03971e65fd1c84feb6260/case_unionpay_graph.png)
-
Digital Shopping Screen
- Niet te missen voor winkelende reizigers
- Gelegen in vernieuwde Lounge 2
- Gemiddelde dwell time van 146 minuten
- Zet in voor effectieve branding
-
Promo Point Lounge 2
- Gelegen in het midden van Lounge 2
- Veel internationale reizigers
- Grote stopping power
- Drive to store-mogelijkheid